Din suflet...

Bine te-am regasit dragule blog...a trecut ceva timp de cand nu ti-am povestit pe unde am mai calatorit, ce-am mai facut sau ce planuri am pe viitor. Si n-as indrazni sa-ti spun ca n-a fost nimik de spus, mai mult de atit  n-am sa incerc sa-ti povestesc acum, cand parca am mai mult timp, cand serile vin mai devreme, cand ploile reci de toamna nu ma lasa decat sa-mi pun ciorapiorii de lana adusi din Caucaz sa-mi fac un ceai si sa revin cat mai repede sub plapuma calda. Acum imi mai imaginez si un camin in care arde focul,mmm, miroase a pin si a padure...si pe langa toate astea, ma chinuie un gand: am dat dovada de lipsa de modestie(mi s-a zis verde-n ochi), mi-am prezentat realizarile dandu-le prea multa importanta, dar ce realizari? vacante la munte? ture pe bicicleta? Dar, stop...acestea imi sunt chiar importante, sunt parte din ceea ce sunt, ma reprezinta...si totusi, numai cei dragi si apropiati pot "digera" toata avalansa asta de emotii si ganduri si cuvinte care vin involuntar - promit,   "voi trece prin sita" aceasta avalansa.... Timpul cugetarilor s-a scurs, ma pregatesc pentru o iesire mai grea - expeditie de iarna, ma depaseste pentru moment, iar muntele nu iarta nici un antrenament pierdut. Pana in ianuarie trebuie sa ma pregatesc pentru a ajunge pe Kazbek, tot in Caucaz ma trag. Alergat de 3 ori/sapt. si un superset de 3 minute. Traseul de alergat l-am primit de la initiatorul acestei plecari, l-a numit TwinPeaks, vine de la faptul ca sunt 2 varfuri gemene, opuse ca amplasare pe care trebuie sa le ating in alergare, e tare greu pt inceput, eu obisnuiam sa alerg pe plan drept, relativ drept, dar niciodata in panta de 15% si mai mult...dar, perseverenta si disciplina - punctele cheie, si daca, reusesc pana in iarna, si trec de testul final(vorbim de acest test mai tarziu) - cuprind Kazbek-ul si tot orizontul de acolo, abia astept!



Share/Bookmark

2 comments: