VELOHORA 2012!

Velohora reprezintă un eveniment de amploare, o cursă de ciclism prin oraş care se organizează sub egida brand-ului Gura Căinarului. Cursa de biciclete este organizată cu ocazia Zilei Europene fără automobil care are loc de obicei între 20 şi 30 septembrie.
Velohora 2012 se află la ediația a IV-a. Anul trecut am participat pentru prima dată și am rămas cu impresii deosebite, este un eveniment care îl aștept cu drag în fiecare an, iar de această dată mi-am luat responsabilitatea de a o implica și pe surioara mea de doar 10 ani, dar statisticile arată că în anii precedenți au luat parte și copii cu vârste mult mai mici, 5-6 ani, evident sub supravegherea părinților.
Pentru mine a fost mai mult o sărbătoare, și de aceea am lăsat echipamentul acasă, pentru cursele obișnuite! Însă am ținut neapărat ca Gabriela să fie 100% echipată corect. 




Am trecut înregistrarea foarte repede, anul acesta a fost mai organizat, mai multe puncte de control, respectiv cozi mai scurte, ieșiri organizate - astfel s-a redus imbulzeala până la zero! Am primit nr. de înregistrare cu care voi participa la loterie pentru premiul cel mare o bicicletă(însă nici de data asta am avut noroc) și tricoul tradițional, anul acesta de culoare galbenă cu un design nou :)

De jur împrejur numai biciclete, zâmbete și bucurie, împărțeam toți aceleași emoții - toți am venit pentru a ne simți bine, a ne plimba cu bicicleta pe străzile orașului împreună!
Anul acesta s-a organizat și Yard Sale cu aceeași tematică - ciclism! Mi-am luat cercei, medalion - sunt foarte frumoase, mai ales că au forma unei biciclete, dar se și simte că-s făcute din suflet. Mie-mi plac enorm de mult lucrurile confecționate handmade! Ori de câte ori am ocazia mai adaug elemente în colecție :)


S-a organizat și master-class pentru diferite activități, printre acestea - confecționare de brățări, body-art(erau cozi imense), imprimeuri pe tricouri dar și multe altele la care nu am putut ajunge,  iar tot ce ai făcut era al tău - astfel au fost atrași numeroși doritori :)







Au fost și participanți creativi, curajoși care au impresionat prin ținute extravagante, personaje teatrale și din lumea cinematografiei - chiar au făcut spectacol! Se evidențiau frumos în mulțimea „tricourilor galbene”, iar odată ce treceau pe alături  nu aveau decât să ne bucure și să ridice buna dispoziție! 





Coloana s-a întins pe o porțiune lungă din traseu, și la vale, ori la deal, aflându-ne pe la mijloc puteam vedea cu adevărat amploarea evenimentului după numarul enorm de mare al participanților, priveai această coloană și te minunai :)  


A fost un eveniment frumos, o duminică excelentă! Mi-am făcut multe griji pentru Gabriela, dar s-a descrucat foarte bine, a fost un moment în care: ”când se termină dealul? am obosit? nu mai continui!”, dar am susținut-o, am luat-o cu vorba, și în scurt timp s-a bucurat de o vale pe măsură :) 
Mulțumim mult organizatorilor, așteptăm cu mare drag VELOHORA 2013!
Album foto - Cick!






Share/Bookmark