Tura pe bici - Lacul din apropierea localității Horești (Пятихатка)

Binecunoscutul tur  ”Пятихатка на расслабоне”, devenit tradiție an de an, se afla la ediția a 3-a. Particip pt a 2-a oară. Și cum anul trecut mi-a lăsat impresii frumoase n-am ezitat nici o clipă să-mi planific weekend-ul anume pt acest „ride”.
Am avut parte de o încălzire bună, cum distanța de acasă pînă la punctul de START - aprox. 20 km(19.4 km exact). La START am găsit aceeași oameni veseli, dar și alții noi, care participă pt prima data - erau puțin nedumeriți, probabil ca și mine acum un an - înainte de start ma tot chinuia un gînd -Am să rezist? Am să fac față traseului? Cineva s-a încumetat și s-a deplasat cu autobuzul pînă la locul de start, am făcut glume o tonă, dar pînă la sfirșit băiatul chiar a parcurs destul de bine întregul tur :)
Pe tot parcursul traseului, pînă la lac si apoi după, am înaintat mult în față pentru a face poze, a fost vesel, dar și puțin obositor :)





Am oprit pe traseu la un magazin, pentru suplinirea proviziilor cu apă, banane, ciocolate, înghețată și alte bunătățuri :) Cum e și de așteptat, consumul de calorii e mare, iar de lichide și mai mare - din cauza caldurii sufocante!








Unul din punctele forte a acestui ”Ride” este și faptul că o dată ajunși la locul destinației, înainte de odihna pe malul lacului avem grijă să strîngem toată mizeria și gunoiul lăsat în voia sorții de către semenii noștri necumpătați - ce rușine! Anul acesta am găsit lacul într-o mare de mizerie, dar încet am acumulat cu grijă tot ce se putea, mulțumesc mult organizatorului pentru sacii de gunoi și manușile de protecție ;)




Acum arată minunat, da da da! :)




Odihna bine meritată, poza de grup și o tonă de veselie YEY!!!! Ne mai așteaptă 50km retur :)



Iată așa ghidon a-ți mai văzut? Unuia din participanți i s-a defectat schimbatorul din spate, baieții au încercat să-l facă singlespeed, dar nu s-a putut, baiatul a urmat calea pe 4 roți :)
În timpul efectuarii încercărilor de a rezolva problema, am profitat din plin cu o doza nebună de umor, cineva a cîntat la fluier - momente unice!






Dima - Electromech(în imaginea de mai sus), mersi mult pentru organizare! Mersi mult tuturor pentru timpul petrecut împreună, departe de orașul zgomotos! Oamenii aștia chiar sunt 150% pozitivi, n-am mai rîs cu atîta pofta de ceva timp. A fost minunat.
Album Foto -  Click aici!



Share/Bookmark

3 comments: