Dimineață!

Și cum micile bucurii ni le putem crea și singuri, azi...

6:15 Razele fierbinţi de soarele, ca un ceas deşteptător - insistent sună!... atingerea fină a covoraşului, parcă de catifea,  îmi trezeşte o emoţie jucăuşă. Desenez urme pînă în baie şi mă descopăr în oglindă, tu eşti?! Apa rece - o ușoară revigorare! S-au trezit şi cele mai adormite :)))

În dimineaţa asta mă rasfăţ... zmeură, o banană, un piersic, îngheţată şi cîteva cuburi de gheaţă - toate le-am pus să danseze în blender şi a ieşit o mare nebunie :)


De multe ori uităm de noi...pentru că TREBUIE să rezolvăm problemele de la servici, din  familie, din societate și multe altele care apar zi de zi...și le acordăm tot timpul și efortul nostru - pînă la epuizare - ca să ai un bun argument - n-am timp pentru mine, dar presupun nici nu ajungi să te gîndești la faptul că n-ai timp pentru tine din moment ce nu ai timp. Simplu și logic - și trist, și nedrept.
Hey!Nu mai fi un roboțel, ai grijă să-ți hrănești suflețelul cu emoții, trăiri și mici bucurii...



Share/Bookmark

0 comments:

Trimiteți un comentariu