Bucuresti

Înainte și după vacanța din Bansko, am petrecut 3 zile în București - așa cum eram în tranzit am ținut neapărat să profit de această ocazie și să stau cât pot de mult ca să pot vedea orașul. Vineri seara, imediat după serviciu mi-am făcut valiza(nu am o valiză, dar un rucsac cu care merg de obicei la munte:)))) și la miezul nopții aveam autocar spre București. În autocar au fost multe locuri libere și tot drumul am dormit comod pe 4 locuri :) M-am trezit în București surprinsă de ninsoare în adidași și un polar, bună dimineața! În autogară l-am așteptat pe Adrian, și mai târziu am ieșit în oraș pentru plimbări, yuhuu! :)))

Palatul Parlamentului  măsoară 270 m pe 240 m, 86 m înălțime, și 92 m sub pământ. Are 12 nivele la suprafață și alte 8 subterane. Conform World Records Academy, Palatul Parlamentului este cea mai mare clădire administrativă pentru uz civil ca suprafață din lume, cea mai scumpă clădire administrativă din lume și cea mai grea clădire din lume, intrând de trei ori în Cartea recordurilor.
N-am să vorbesc prea mult, vă las în compania imaginilor, inventați istorii cu ele ;)






 Text: Tatiana Cotiga, Foto: Tatiana Cotiga



Share/Bookmark

0 comments:

Trimiteți un comentariu