Crimea, ianuarie 2012


Jurnal de călătorie, Crimea 2012 - Preview)) 


...demult visam la o escapadă la munte pe timp de iarnă, fară cazare în hotel, departe de civilizaţie - doar eu şi muntele... Cum această avea să fie prima experienţă am ales o destinaţie mai puţin capricioasă din punct de vedere a vremii - Crimea, mult prea domoală în condiţii de iarnă, însă anul acesta s-a dovedit a fi nu tocmai aşa, după spusele localnicilor, anul acesta au avut parte de o excepţie şi cică demult nu a mai coborît  termometrul sub 15-19 grade, cum ne-am descurcat?...cu detalii mai tîrziu!

02.02.2012 21:00 - rucsacul e gata, echipamentul pregătit şi totuşi ceva pare a fi nepregatit - Eu şi starea mea de euforie, de nerăbdare + puţină îngrijorare...totul va fi ok, îmi spun!



Share/Bookmark

0 comments:

Trimiteți un comentariu