Orheiul Vechi!


Eu, bicicleta, șoseaua și starea aia de spirit...alone!

Calda mîngîere a  razelor de soare și atingerea blîndă a vîntului sunt cu mine, ori invers...what a lovely day! So Happy :)

So exited to get there...și nu doar punctul final, ci întreg procesul, de-aș putea împărtăși acele trăiri unice, nu, n-aș putea - Hai cu mine, data viitoare, vii?

Azi am rămas surprins plăcută de atitudinea de respect din partea șoferilor, hehe keep it up!!!

Și, tot apropiindu-mă mai mult de destinație, tot mai puțin trafic, iar în jur lanuri VERZI și Codri de o frumusețe deosebită, dar cu un aer de ăla arogant - we are the best - vîntul sufla printre ramuri, de parca-ar da din sprînceană - CODRII!

Azi traversez si porțiunea de traseu, unde anul trecut am cazut - rău ... i-am zimbit curbei :) Plus, se fac lucrări pentru a lărgi șoseaua....va mai fi o bandă în curînd, cea de care aș fi avut nevoie atunci, dar n-a fost atunci, n-a fost...

Colonița - Togatin - Budești - Măgdăcești - Porumbeni - Ratuș - Peresecina - Ivancea - Brănești - Butuceni - Trebujeni

Am colindat de-a lungul Răutului, am și urcat pe stîncă, am simțit și liniștea profundă a micilor grote - a fost minunat, iar la întoarcere, parcursam drumul - not alone anymore )) Din o pereche de roți s-au facut două )) În urma nu mai lasam o umbra...erau două, erau...








































Share/Bookmark

0 comments:

Trimiteți un comentariu