Despre

TatianaCotiga.com este un proiect personal, dedicat pasiunii pentru munte, călătorie, fotografie, bicicletă şi poate încă multe alte activităţi interesante pe care le voi încerca în viitorul apropiat.

Despre mine:
Cel mai mult îmi place să fiu pe munte, acolo simt că trebuie să merg și să călătoresc - fie și pentru nenumărate ori în același loc, dar diferit de fiecare dată. Relația cu muntele e una deosebită. Aici, pe blog, voi încerca să retrăiesc și să împart cu voi experiențe din călătorii în postările ce le voi scrie imediat la întoarcerea acasă, am să aduc cu mine poze făcute cu camera foto luată din primul meu salariu :)

Din toate anotimpurile îmi place mai mult iarna, serile lungi de iarnă sunt perfecte pentru a face planuri de viitor, pentru a privi lung peste geam, pentru a urmări un film bun-bunuț sau pentru a răsfoi un album de amintiri și de partea extremă e dorința de a atinge un vârf de munte ca mai apoi cu mult curaj să-ți pui placa de snowboard și să te dai până jos, yuhuuu... E perioada în care împodobim bradul de Crăciun, suntem cu toții acasă și aroma portocalelor e peste tot. În general, iarna îmi aduce aminte de copilărie. Apropo, pe lângă portocale ador enorm de mult anansul :)  În farfuria mea am grijă să fie multe culori - ador să-mi aranjez o masă frumoasă și sănătoasă, dar toate astea cînd am timp și stare de spirit, în caz contrar mănânc pe apucate sau chiar deloc.

De obicei, am un spirit vesel și optimist, dar am și perioade în care sunt sensibilizată de absolut orice și aceasta e perioada în care vreau să mă regăsesc lângă cei dragi. Sunt lucruri care ni se întâmplă și nu le putem da o explicație, câteodată sunt imprevizibilă și realizez că nici chiar eu nu mă cunosc prea bine, accept noua încercare și învăț ceva nou :)

Îmi manifest dragostea pentru munte, bicicleta, fotografie şi alte mici bucurii în mod online din 2012. M-am gândit să-mi creez un colţ virtual al meu, unde voi expune impresii de călătorie, idei de weekend, planuri de viitor, vise, gânduri, trăiri, emoţii şi întâmplări...cu gândul că te voi insipira pe tine, să ai un mod ACTIV și sănătos de viață, să cunoști mai mult decât ai știut ieri(poate), să vezi și alte colțuri ale lumii înconjurătoare...

Mai cu picioarele pe pămînt, am terminat facultatea de informatică și sunt programator într-o companie de IT, unde oferim soluții și servicii IT. 



Share/Bookmark

0 comments:

Trimiteți un comentariu